reklama

REXO - Ranné durdenie

Izbou sa niesol tikot budíka. Ležal som na gauči v obývačke, pretože ma večer moja vyhodila z izby. Hm, nepáčilo sa jej že som sa k nej chcel privinúť a trochu sa zavŕtať do jej  vlasov. Tak som bol vykopnutý a odvrhnutý. Zvykol som si na to a vôbec ma to už nedokázalo prekvapiť. Teda až na pár maličkostí, ale tie sa vždy vyskytnú ako na potvoru.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pomaly som si uvedomoval ako deň za roletou rozpína svoj jas a ako tma pomaly ustúpila lúčom ranného slnka. "CRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR", zvuk budíka sa rozozvučal po celom byte a ja som vedel, že presne o päť minút sa vyšuchce moja a jej prvá cesta nepôjde do kúpeľne či záchod ale priamo do chladničky kde do seba naleje pol litra mlieka. Posteľ zavŕzgala, počul som dopadnutie nôh na dlážku a šuštenie župana ako sa vydala na svoju rannú okružnú jazdu. Povedal som si, že ja sa doprosovať nebudem a ak ma vedela včera odkopnúť nech sa posnaží si ma udobriť. Zavrel som oči a robil sa že spím.

Naliala do seba pol litra mlieka, jemne dámičkovsky si odgrgla a v tom si uvedomila čo večer vykonala. "Milááááčik, kde si ? Zlatúšik ? " Neznášal som tie jej infantilné pomenovania lebo som si pripadal ako hračka z lacného obchodu. "Tak ty sa mi neozveš? Ty jeden, nechceš ma vybozkávať?" Pri predstave tohto úkonu ma mierne naplo, pretože kombinácia zapálených ďasien po dlhej noci a práve naliateho mlieka do úst by asi napla každého. Otočil som sa na gauči na bok a tvrdo som ju ignoroval. To mi však vôbec nepomohlo, pretože si ku mne prisadal a začala ma hladiť po hlave. Ako som to neznášal. A potom sa necíťte ako subík. "Ty sa na mňa určite durdíš, že? Že si sa na mňa nadurdil?" Trochu som sa pomrvil ale nedal som najavo žiadnu emóciu. "Trochu si ma včera nahneval, vieš?" Z úst som jej pocítil puch, ktorý by zabil aj stádo rozzúrených sršňov. " Nemôžeš si len tak odísť a k tomu ešte keď sme na návšteve. Vieš že Magda to nemá rada. A hnevá sa na to, keď sa vyberieš do jej záhrady." Magda bola jej najlepšia priateľka a žiaľ pre mňa, snažila sa ma uzurpovať ako tá moja. Magda vyzerala ako obrnený transportér a škoda že nepracovala v armáde lebo určite by sa osvedčila ako dobré baranidlo na prekonávanie prekážok. Otočil som sa na gauči a pozrel na ňu. " A potom si sa opäť začal vadiť s Benom." Ben bol jej drahý a úprimne, takú trubku som ešte nevidel. Jeho inteligencia mi nesiahala ani po členky. Pozrel som na ňu a vedel som že tieto reči k niečomu vedú. Určite sa niečo udeje. " A potom si mi zmizol keď som šla domov. Vieš ako som sa cítila ? " Zabudla však dodať ako som sa mohol cítiť ja, keď si poprdkávala cestou domov do dvoj taktu a šolet s kyslou kapustou Vám nevytvorí Diorovský odér. A k tomu, zbadal som tam svoju platonickú lásku. Nemohol som sa ukázať vedľa toho môjho vorvaňa.

Postavila sa a odšuchtala sa do kuchyne. Otvorila okno, zapálila cigaretu, vypálila zobák a začala sa motať po kuchyni. " Si mi hladné ?" Zakričala z kuchyne. Ako si môže myslieť, že od obeda kedy som jedol naposledy mnou prekypuje pocit úplnej a dokonalej sýtosti ? "TY sa na mňa hneváš že som ťa včera zvozila ? Áno ?" Tak jej to doplo a konečne sa jej zapojili do obehu aj mozgové bunky. "Tak si tam ostaň. Kľudne si tam lehni celý deň." Ha, ha...tak som to dosiahol !!! Hurááááá. Konečne to bude deň, kedy si môžem robiť čo chcem a ako chcem. Bol som spokojný sám so sebou. "A dnes aby si vedel idem na záhradu." Keď to vyslovila prešla mnou zloba. To mi tá beštia robí naschvál. Vie veľmi dobre ako to tam mám rád. S kamarátmi sa porozprávame, pobeháme a vyjašíme sa. Neznášal som ju aj pre toto! Vždy mi udrela na citlivé miesto na duši. "A príde aj moja mama". Tak tým ma úplne dorazila. Sedela pri kuchynskom stole a hľadela na mňa ležiaceho na gauči v obývačke. Keď príde jej mama, príde aj obrovský kôš dobrôt a chutných vecí, ktoré tá moja určite neupečie do konca života. Trápila ma. Vedela to a čakala. Po dlhej dobe by som jedol niečo normálne a nie ten všakovaký blivajz. Niečo chutné ! Hľadela na mňa a zdrvila ma poslednou vetou. A budeme grilovať krídelká. Mama ich dobre marináduje a ........".

Po tejto informácii som to nevydržal. Vybehol som v ústrety priamo do kuchyne, nahodil som ten najmilší úsmev spolu s najromantickejším pohľadom a chvostom som vrtel ako šialený. Pribehol som k jej nohám začal ich olizovať a jemne som na ňu bafol. "Haaaf ?" Pozrela na mňa, poškriabala ma za ušami a povedala - "Ale vieš že kostičky nemôžeš. Máš po nich vždy hnačku, Rexi". A teraz si pekne pôjdeš von cvrknúť. Poď, k nohe......" Zmohol som sa len na chabé a rezignované...“Grrrrr“

Michal Hrčka

Michal Hrčka

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hviezdny pútnik, ktorý sa náhodou ocitol na zastávke menom - Zem, v nevhodnom čase a na nevhodnom mieste :o) Zoznam autorových rubrík:  DOTYKY SLOVSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu